Czy szanowne grono specjalistów może się wypowiedzieć nt tych logów?
Nie podoba mi się praca turbo i zastanawia mnie skaczący kąt synchronizacji w 004... Nie wiem czy logi do końća poprawne bo to mój pierwszy raz ( :wink: ).
No jeździ się w sumie bezproblemowo. Ale tak coś mnie podkusiło żeby w końcu te logi zrobić i wydały mi się dziwne.
Ogień wydaje mi się jest w rozsądnym wymiarze :szeroki_usmiech
Czy szaro/biało/może niebieskawo/ujwiejaki bączek przy odpalaniu, który mnie zastanawia (ale wydaje mi się że tylko w chłodne dni, zobaczymy jak się na stałe ociepli) może być spowodowany przez coś co widać w tych logach? A jeżeli nie - przez co?
Geometria nie pracuje w pełnym zakresie stąd lekkie niedoładowywanie od ok 3000obr ale to dosłownie 0,05 bara. Stąd to moje Prawie. N75 próbuje to wyregulowac ale zakres mapki sie kończy.
Oczywiście nic złego się nie dzieje. Ważne abyś rozgrzanego auta nie zamulał to będzie oki- a może sie poprawi.
Najlepszym rozwiązaniem dla geometrii jest zrobienie dobrego programu :P
Pozdrawiam
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Podbiję lekko wątek - co może być powodem sporego białego bąka przy odpalaniu? :roll: Coś w logach pozwala nakierować na przyczynę?
Nie wygląda mi to na parę wodną, jest za gęste. Auto odpala normalnie, pracuje też normalnie. Po odpaleniu zimnego jest wielki bialy bąk, po jakiś 2 sekundach przestaje dymić. Po odpaleniu cieplejszego - czasami lekki bączek, czasami żaden - albo niezauważalny. Płynu chłodniczego nie ubywa, podczas jazdy/przegazówki auto nie dymi.
rOBERTO795, jutro rano postaram się zrobić. 3 razem, czy każda grupa oddzielnie?
przemik, kurde, ale wydaje mi się że kiedyś tak nie było... I wstyd, bo sąsiad odpala AGRa i nic, a ja AXRa i biało :P Wcześniej bączek był delikatnie niebieski i myślałem że to bączek olejowy z turbo. Ale po zamontowaniu Oil Catch Tanka i przy okazji wymianie oleju i inspekcji węży dolotowych niebieski kolor znikł, ale bączek tylko że biały pozostał :|
Ostatnio bawiłem się katem synchronizacji wałka i wymieniłem filtr paliwa. Dym cały czas raz się pojawia, raz nie, raz mniejszy, raz większy, raz na ciepłym, raz na zimnym i raczej nie jest biały tak jak myślałem...
Czasami "dymek" wygląda tyko tak:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1ZDUtiKjQeQ[/youtube]
Czasami tak:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ippH3VU04uI[/youtube]
A czasami jeszcze więcej. Podczas jazdy pod czerwone pole w lusterkach nie widać żadnego obłoczka. Przy przegazówce na postoju widać przezroczystą chmurkę z nutą czarnego jak na TDI przystało. Nie jest to zależne od temperatury, wczoraj przy +23 stopniach też puścił chmurkę.
Olej niedawno wymieniałem, będę kontrolował stan. Jakieś domysły o co tu chodzi? :roll:
Gdyby to było max jak na 2 filmiku, a jeszcze lepiej na 1 to nie widziałbym zupełnie problemu, bo bym tych dymków pewnie nie zauważył. Ale dzisiaj rano na ten przykład chmura była ok 10x większa niż tam i wcale nie przesadzam. :| Auto stało nieruszane niecałe 24h.
Ja pisze koleka przemik znajdz sobie inny problem :P ja przy okazji wizyty u DGW zapytalem o to samo to powiedzial zebym nie szukal dziury w calym, wiec tym sie nie przejmuje
No a ja właśnie chyba znalazłem ową "dziurę w całym".
Po dość żwawym przemieszczeniu się z powrotem do Bstoku i dobijaniem do v-maxa teraz każda przegazówka kończy się siwo-niebieskim obłoczkiem. A zerkając przy okazji na wlot do IC, zastałem taki widok:
Ostatnio jak na niego zerkałem to wyglądało to o niebo lepiej i było praktycznie czyste...
Rura umyta, narazie na zewnątrz nic nie widać. Oleju też nie ubywa. :?
Pytanie kolejne - znalazłem rozpięty "zacisk" na rurze idącej do pompy vacum od strony podszybia, to wnioskuje przewód (pod)ciśnienoiwy? Owy przewód mogłem sobie luźno zdjąć. Jako że zacisk stawiał mocny opór przy ponownym zaciśnięciu, ścisnąłem przewód na króćcu 2 tyrytytkami najmocniej jak się dało. Mogło to mieć jakiś wpływ na cokolwiek?
Rura umyta, narazie na zewnątrz nic nie widać. Oleju też nie ubywa. :?
Pytanie kolejne - znalazłem rozpięty "zacisk" na rurze idącej do pompy vacum od strony podszybia, to wnioskuje przewód (pod)ciśnienoiwy? Owy przewód mogłem sobie luźno zdjąć. Jako że zacisk stawiał mocny opór przy ponownym zaciśnięciu, ścisnąłem przewód na króćcu 2 tyrytytkami najmocniej jak się dało. Mogło to mieć jakiś wpływ na cokolwiek?
Moglo ale nie musialo.
OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )
Komentarz